środa, 7 lipca 2010

Obiecałem, że zdjęcia dodam jutro , ale jak to bywa w zaganianym świecie inwestora : zapomniałem ! Dziś nadrabiam i wstawiam zdjęcie z poprawioną wiatrownicą na kukułce.


Teraz już jest ładnie. Co do prac wewnątrz budynku, to nie za wiele się dzieje. Sam walczę z mocowaniami do regipsów czy tam płyt GK. Jak zwał, tak zwał. Jutro na całego ma wchodzić hydraulik. Nie wiem jak u Was, ale w moim rejonie strasznie rozpowszechnione są piece HEINTZ-a. Ja jednak pokusiłem się o coś innego co wykopałem w internecie a mianowicie piec DEFRO OPTIMA COMFORT PLUS NEW LINE. Niezła nazwa co ? :) Jak coś się pojawi w kotłowni, nie omieszkam sfotografować i upublicznić.

1 komentarz:

  1. zanim zdecydujesz się na kupno kotła zajrzyj na: forum.info-ogrzewanie.pl tam się dowiesz że kotły z górnym spalaniem są w odwrocie teraz stosuje się z powodzeniem kotly z podajnikiem lub dolnego spalania

    OdpowiedzUsuń